İzleyiciler

14 Aralık 2014 Pazar

Herkese merhaba :))

Herkese yeniden merhaba :) Hafta sonları ancak blog yazabiliyorum umarım hafta içi bir günde yazmaya çalışıcam neyse şimdi gelelim konumuza.

Karma bir cilde sahibim tabi bu ürünler benim için değil ama yinede sizle paylaşmak istedim. Yves Rocher markalı bu set akneli ve yağlı ciltler için kardeşimin cilt tipine uygun olduğu için ona bu seti aldım ve ondan öğrendiğim kadarı ile size aktarmak isterim. Şimdi bakalım sette neler varmış ?

Gördüğünüz gibi set ürünlerin tam boyu bulunmaktadır.



İçerisinde bir tane temizleme jeli ıslak yüze uygulandığında köpürerek cildi arındıran bir temizleyici.


Temizleyiciden sonra kullanılan tonik. Aslına bakılırsa ben ilk defa böyle bir tonik gördüm kıvamı bildiğiniz krem yoğunluğunda ama pamuğa döküp yüzünüze uygulandığında su gibi oluyor ve tonik cildi tam anlamıyla matlaştırıyor.


Toniğin ardından cildi nemlendirme zamanı gördüğünüz bu nemlendirici nohut tanesi kadar elimize aldığimizda tüm yüze gayet iyi yetiyor ve nem özelliği oldukça yüksek yağlı bir cildi olan kardeşime bu nem çok çok iyi geldi 

Bu ürünü ve ürünleri Yves Rocher mağazalarından alabilirsiniz. Fiyatı 59,50TL

Bir daha ki yazımda görüşmek üzere :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder