İzleyiciler

30 Ağustos 2015 Pazar

Revlon Colorburst Matte Balm ll Sultry 255


Herkese yeniden merhaba.
Uzunca bir sürenin ardından yeniden buradayım. Evet uzun bir süredir yazılarım yok neden diye soracak olursanız. Yaz mevsiminde olduğum için hem tatildeydim hemde evde olduğum zamanlar vakit bulamadım yani biraz boşladım kabul ediyorum. 


Işık hızıyla geri döneceğim. Biliyorsunuz ki Revlon markası artık Türkiye de. Watsons Türkiye sayesinde artık Revlon markasına çok kolay ulaşabiliriz.


Bende bu haftanın indirimini kaçırmamak için gördüğünüz Revlon Colorburst  Matte Balm larından Sultry rengini aldım.



Kullanımı çok pratik benim için sür çık kıvamında. Yapısı yumuşacık sürümü kolay matlaşması sürdükten sonra zaman alıyor ama çokta mat beklentiniz olmasın kadifemsi bir matlık diyebilirim. Kalem formda olduğu için tam çantada taşımalık.
Bu arada kokusundan bahsetmeden geçemicem yoğun bir mentol kokusu var. Ama hiç rahatsız edici değil bence. (Ayrıca hafif dudaklarda hissediliyor.)



Rengi elimden geldiğince yansıtmaya çalıştım. Dudağımda duruşu ve elimde duruşu bu şekilde. Ben çok sevdim, en yakın zaman da diğer renklerine de bakıcam.


Fiyat: 29,90TL ama ben hafta sonu indiriminden 21TL aldım sizden bitmeden yetişin derim.
Revlon markasını Watsons Türkiye mağazaların da bulabilirsiniz.
Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Benimle düşünceleriniz lütfen paylaşın.
Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere.



3 yorum:

  1. tam sonbahar kış rengi bembeyaz tende harika duran bir renk çok beğendim güle güle kulan=)
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Aay cok guzel bir renkmis gercekten. Alinacaklar listeme ekledi ☺️
    Blogunuzu takipteyim bu arada sizi instagramdan kesfettim. Ben de bekleriim

    YanıtlaSil