İzleyiciler

8 Aralık 2014 Pazartesi

Maybelline The Falsies Volum Express Black Drama

Herkese yeniden merhaba,
Galiba bu cümle her blog yazımın başında olmadan içim rahat etmiyor. :)


Neyse gelelim konumuza bu gün ki yazım aslında herkes tarafından bilinen hatta bi çok kez yazısını okuduğum ama benim sözlerimden de duyun diye düşünerek yazdığım yazılardan biri olacak.






Resimde de gördüğünüz gibi benim hayatımın maskarası sınıfında olan maskara Maybelline The Falsies Volum Express Black Drama. Adında da belirtildiği gibi verdiği siyahlık benim çok çok hoşuma gidiyor.



Görmediniz için bi flaşlı bi flaşsız çekilde çektim ama bi tanesi yan düzeltilmedi bi türlü.  Fırçasına gelecek olursak. Kirpikleri tek tek ayırıyor yakıştırma yapmıyor (ama bi süre kullanıldıktan sonra tahmini süre veremicem ama yapıştırma ve ürün de topaklanma oldu ama bu benim galiba 4 ürünüm bu üründe sadece böyle bişey başıma geldi diğerlerin de hiç olmamıştı ) ama yinede görevini kesinlikle yerine getiriyor kirpikleri tararken volum de veriyor ve takma kirpik etkisi yapıyor ve ben sabah 06:30 civarında uyguladığımda akşam saatleri ben silene kadar gözümde her hangi bi akma yapmıyor. Alt kirpiklerim de de aynı şekilde gayet iyi şekilde duruyor. Hem uygun fiyatlı hem de güzel bi maskara arıyorsanız bi denemenizi öneririm.



Umarım yazımı beğenmiş sinizdir. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın :)

(Ürünü Watsons ve Gratis mağazaların da 20 TL civarı yanılmıyosam bulabilirsiniz.)




2 yorum:

  1. Bu benimde favori maskaram hacim vermeside uzatmasıda harika :) Bunu sürdüğümde takma kirpik taktığımı sananlar oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bittikçe aldığım tek maskara 😊

      Sil