İzleyiciler

24 Aralık 2014 Çarşamba

Nıvea canlandırıcı günlük bakım kremi

Herkese merhaba :))

Bu akşamın yazısı Nıvea canlandırıcı günlük bakım kremi nasıl kullanıyorum iyi mi kötü nereden ne kadara aldım hepsi bu yazıda. 

İlk olarak benim cildim normal ama karmaya dönüyor zamanla yanı eğer bakımlarımı yapmazsam yağlanma başlıyor kısacası. Bu ürünü ilk kullanışım her ürünü yorumladığımda da bu cümleyi okuyorsunuz kesinlikle ürünü belli bir süre (en az bir ay) denemeden yorum yapmak istemiyorum. Ürünü alalı yaklaşık bir ayı geçti her gün düzenli kullanıyorum.




Ürün gördüğünüz gibi minicik ama çok şirin bir kabın içinde ve cam. Cam olması benim için kesinlikle bir artı belki de bir ön yargı ama cam olan ürünleri daha çok seviyorum. Ürün 50ml
baya gidecek gibi.
                                                     
                                                            Peki nasıl kullanıyorum?
Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kere kullanıyorum akşam makyajımı temizledikten sonra temiz yüzüme yukarıya doğru dairesel hareketlerle masaj yaparak uyguluyorum. (göz çevresi hariç.)
Sabah yüzümü yıkayıp fondöten ya da bir ürün kullanmadan kullanıyorum.





Ürün yapısı ne çok katı ne çok akışkan ve yüzde yapış yapış bir his bırakmaması çok güzel. Cildiniz bu kış aylarında daha da hassas olduğu için nem konusu çok önemli bence eğer cildinize nem kazandırmak ve yüzünüzde boğucu bir nem değilde canlandırıcı bir nem istiyorsanız bence denemeye değer. :)

Başka bir yazıda görüşmek üzere. Yorumlarınızı bekliyorum.

Ürünü Watsons Mağazalarında bulabilirsiniz. 20 ile 25 TL arası bir fiyat olması lazım ama indirimde yakalarsanız daha da uygun bir miktara alabilirsiniz. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder