İzleyiciler

10 Mayıs 2015 Pazar

Sephora alışverişim


Herkese yeniden merhaba...

Çok güzel bir hafta olması dileğiyle... :) Sephora alışverişimi buradan duyurmak istedim biraz daha içerikleri anlatmak istedim umarım keyifle okursunuz. İlk olarak uzun zamandır almak istediklerimi aldım Nars Laguna Bronzer ahh aşık olduğum tek ürün diyebilir. Nars markası gerçekten ürün skalası ve şık ambalajlaması ile bence herkesi kendine çekiyor Lagunayı uzun süredir istiyordum sonunda benim. Benefit The Fessional  gözenek küçültücü baz bende deneme boy vardı ve biter bitmez alıcam kesinlikle dedim gerçekten vadettiği her şeyi gerçekleştiriyor onun için benimle geldi.  Ve hayatım da en en en çok istediğim fondöten Make Up For Ever HD (High definition) Fondöten HD kameralar için üretilmiş özel bir fondöten incelemesi olacak en yakın zaman da benim küçük alışverişim böyle Sephora özel indiriminden dolayısıyla güzel bir alışveriş oldu. Siz bu aralar neler aldınız ? 



Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere...
Beni instagramdan takip etmek için buradan.


3 yorum:

  1. nars bronzing powderı hiç kullanmadım ama diğer ikisini ayıla bayıla kullanıyorum. Umarım sende memnun kalırsın. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende öyle düşünüyorum umarım güzeldirler 😊

      Sil
  2. selam bloğunuzu ve sosyal medyada sizi takipteyim benim bloğuma da gelirseniz mutlu olurum kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil