İzleyiciler

30 Mayıs 2015 Cumartesi

The Balm II Down Boy

Herkese yeniden merhaba...
Evet biraz ara verdim ama sınavlarım nedeni ile kusura bakmayın. Hemen dönüyorum bu gün ki yazıma, size bu gün en sevdiğim ve benim ilk The Balm markalı ürünün olan Down Boy allığı anlatmaya.




Down Boy allıklarım arasın da en sevdiğim diyebilir. Her makyaja yakıştığını düşünüyorum. Benim tanımımla tatlı pembe bir renkte kendileri yumuşacık bir yapısı var. Beyaz tenli herkesin sevebileceği, pembe tonlarda ki allıkları sevenlerin tercihi olabilecek bir allık. Down Boy tamamen mat ama ciltte canlı bir ifade bırakıyor. 9.9 gramlık bereketli bir ürün ayrıca aşırı pigmentli. Yanaklarda duruşu sanki tatlı bir pembe gerçekten çok başka seviyorum ve ürünü uyguladığım ardından ben silene kadar yanaklarımda duruyor. 





Down Boy allığı indirimsiz 40 tl civarı fiyata alabilirsiniz ama indirim zamanları 20 tl kadar düştüğünü biliyorum. Bence gidin bir bakın derim hem bu kadar pigmentli hem güzel hemde uygun fiyatlı bence kaçmaz.

The Balm allıkları Gratisler de bulabilirsiniz...
Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere mutlu hafta sonları... <3





2 yorum:

  1. The Balm allıkları oldukça pigmentli ve güzel ama benim favorim hot mama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun çok güzel olduğunu duydum ama hiç denemedim bakmak lazım aslında :)

      Sil