İzleyiciler

23 Nisan 2015 Perşembe

Kozmela alışverişim II Sigma Fırçalar



Herkese yeniden merhaba...



Bu günün yazısı Kozmela 'dan yaptığım minik alışveriş üzerine olacak. Biliyorsunuz ki Sigma Beauty markasınız fırçaları bir tek Kozmela da bulunuyor tabi Sigma'nın kendi sitesinden de sipariş verebilirsiniz. Ben Kozmela'dan sipariş verdim ve 2 gün içerisinde elime ulaştı fırçalarım. 




İlk olarak 3DHD KABUKI fırçası bu fırçayı alıp almamakta kararsız kalıp sonun da aldım. Fırça Sigma F80 kabuki fırçasının aynı boyutlarda tek farkı tüyler ve şekil diyebilirim.



Renk seçeneği olarak siyah, beyaz ve pembe vardı ben seçeneğimi beyazdan yana kullandım daha hoş geldi gözüme açıkçası. 3DHD kabuki fırça genel olarak tüyleri bence yumuşacık ve iki ucu kesik olması burun kenarlarına hatta göz altı kapatıcımı uygulamada çok çok başarılı oldu. Tüylerin herhangi bir batma gibi bir his vermiyor gerçekten yumuşak ve fondöteni gayet başarılı uyguluyor. Sözün kısası ben kendileri çok fazla sevdim. :) 


İşte hayatımın fırçası diye adlandırdığım fırça Sigma Pencil E30. Evet yanlış duymadınız hayatımın fırçası asla bu fırçasız yapamayacağımı anladım. Neden diye söylediğinizi duyar gibiyim. Peki şöyle söylemek gerekirse bu fırça göz pınarlarımı ve kaş altımı aydınlatma için mükemmel, gözlerimin dış köşelerine biraz yoğunluk katmak için biçilmiş kaftan, ya da çok yoğun bir günüm ve hemen makyaj yapmam lazım ama güzelde olması lazım o zaman kirpik dibime çekilmiş özensiz bir siyah kalem ve ardında Sigma E30 ile o kalemi dağıtarak hafif buğulu makyaj, bir de en önemlisi alt kirpik diplerine çok güzel far dağıtması. Ben daha ne demeliyim sizce aşık oldum resmen. Tüyleri yumuşacık hiç gözüme bir zarar vermedi. Kalem şeklinde gördüğünüz gibi. Fazlaca sevdim geç kalmışım almaya diyebilir.


Hazır Kozmela da 3. yaşına özel %50 ilk indirim varken bence kaçırmayın derim. 
Kozmela direk kozmela.com burdan ulaşabilirsiniz.


Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere...
Beni instagramdan takip etmek için buradan. (Devam da olan çekilişime katılmayı unutmayın.)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder