İzleyiciler

13 Nisan 2015 Pazartesi

MAYBELLINE FIT ME CONCEALER II KAPATICI



Herkese yeniden merhaba! Bir gün gecikmeli yazım ile karşınızdayım. Bu günün konusu Maybelline Fit Me Kapatıcı. Maybelline markasını gerçekten seviyorum. Hem uygun fiyatlı hem de kaliteli. (özellikle rimelleri ve rujları) Bildiğiniz üzere Maybellin Fit Me ülkemize henüz gelmedi umarım en yakın zaman da gelir. Bana bu kapatıcıyı canıcım İrem hediye etti. (ayrıca İrem ve Beril’in İnstagram da harika bir sayfaları var buradan bakabilirsiniz.)




Fit me klasik sünger aplikatör uygulaması ile gayet kullanımı kolay. Bende ki rengi 15 fair tam ten rengime uygun. Fit Me orta derecelikte bir kapatıcı ben gayet başarılı buldum. Herhangi belirgin bir kokusu yok. Bende çizgilere dolma diye bir şey olmadı aslına bakılırsa ben hiçbir kapatıcımda böyle bir şey yaşamadım ama ürünü uyguladıktan hemen sonra transparan bir pudrayla sabitliyorum. Belki de ondandır ama şu zamana kadar kullandığım en iyi günlük kullanım için kapatıcı diyebilir.



 Bence yurt dışında gidip gelen bir arkadaşınız akrabanız varsa aldırın derim denemede yarar var. Siz bu ara hangi kapatıcıları kullanıyorsunuz? 

Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere...
Beni instagramdan takip etmek için buradan.



1 yorum:

  1. Emeğine sağlık canım, bende çok merak ediyorum bu kapatıcıyı, amazon ve ebayda takipteyim uygun bir kampanya ve kargo bulduğum an alacağım, sende güle güle kullan :) benim bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil