İzleyiciler

21 Eylül 2015 Pazartesi

MAKYAJ TRENDİ-MAKE UP FOR EVER AQUA BROW KIT

Herkese yeniden merhaba... Mutlu bir hafta geçirmek dileğiyle...
Bu günün yazısı Instagram üzerinden Makyaj Trendi sayfasının yarışmasından kazandığım Make Up For Ever Aqua Brow Kit üzerine olacak.


İlk olarak şunu söylemek istiyorum, Makyaj Trendi'nin paketleme şekline bayıldım. Gerçekten özenle hazırlanmış çok cici bir fiyonk ve özel bir not.


Make Up For Ever Aqua Brow Kit gelecek olursak bende ki rengi 25.Tam kaşlarımın rengi diyebilirim. Brow Kit jel kıvamda ama en kolay uygulanan kaş ürünü olarak biliniyor.



Brow Kit içerisinden uygulamada kolaylık sağlayacak iki adet fırça bulunuyor.




Bu kaş tarama fırçası gerçekten çok yararlı olduğunu kullandıktan sonra anladım. Hem uygulamadan önce hem de uygulamadan sonra daha doğal bir duruş sağlıyor.



Kaşlarımı taradıktan sonra Aqua Brow çok az elimin üstüne alarak bu kesik uçlu fırça ile kaşlarıma uyguluyorum. Kullanmadan önce ki tek korkum acaba çok fazla uygular mıyım ya da yoğun görecek mi acaba demiştim ama fırça ürünün fazlalığını alıyor bence ve doğal bir uygulama sağlıyor.



Aqua Brow 7ml. tüp içerisin de geliyor ilk başta gözüme küçük gelse de ömürlük diyebilir. Çok minik bir uygulama yeterli oluyor. Ayrıca suya dayanıklı olması çok çok güzel benim kaşlarım çok aralıklı olduğundan havuz ve deniz de de kullandım ve hiç akma yapmadı. Sıcak havalar da tere de kesinlikle dayanıklı ve sabitlenmesi harika benim asi kaşlarımın bile önüne geçti.


İki kaşım arasın da ki fark gözle görülüyor kesinlikle dediğim gibi çok doğal ve pratik bir ürün. Fiyat bakımından biraz fazla olabilir ama son kuruşuna kadar hakkettiği kesinlikle doğru. 

 


Make Up For Ever Brow Kit ve diğer ürünleri Makyaj Trendi den bulabilirsiniz. (Direk buradan
da ulaşabilirsiniz.)
Bu güzel hediye için Makyaj Trendine çok teşekkür ederim. :) 
Umarım yazımı beğenmişsinizdir. 
Benimle düşünceleriniz paylaşmayı unutmayın.
Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder