İzleyiciler

1 Ekim 2015 Perşembe

REAL TECHNIQUES STIPPLING BRUSH II DUA FİBER FIRÇA

Herkese yeniden merhaba...

Bu gün sizlere son bir aydır benimle olan bir fırçadan bahsedicem. Real Techniques markasına ait Stippling Brush.  İlk olarak fırça dua fiber yani iki aşamalı tüylerden oluşan bir fırça.


Genel olarak Real Techniques markasının fırçaları koleksiyonumda en çok kullandıklarım ve en sevdiklerim. Stippling fırçasını her yerde aramam sonucun da sonunda  buldum. 


Tüyleri sentetik ve yumuşacık (Tüm RT fırçalarda olduğu gibi.) İlk olarak kullanma amacım fondöten gibi likit ürünlerdi ve bir çok fondöten de denedikten sonra beğendim uygulamada gayet başarılı ve benim istediğim gibi fondöteni kalıp gibi değil tenimle eşit uygulaması benim açımdan en sevdiğim yönü oldu. 


Tek yönlü kullanım değil bir çok yönlü kullanımda denedim diyebilir fırçayı. Özellikle baz ürünleri uygulamada gayet başarılı. Ya da krem allık için biçilmiş kaftan diyebilir.(Krem allık uygulaması için bir tane daha yedek aldım.)


Bir de son zamanlar da uyguladığım bir teknik makyajımı tamamladıktan sonra en son (Temiz) Stippling fırça ile allık ve bronzerin hafifçe kenarlarından geçiyorum bu makyajımı biraz olsun hafifletiyor ve doğal duruyor. 


Real Techniques  fırçaları Gratis, Watsons da ve bir internet sitelerin de bulabilirsiniz.
Stippling brush fiyat:35TL
Umarım yazımı beğenmişsiniz... Benimle düşünceleriniz paylaşmayı unutmayın...
Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere....


2 yorum:

  1. Bu markanın fırçalarını kullanışlı ve kaliteli buluyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu fırçayı merak ediyorum Bloğunuzu takipyetim ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil