İzleyiciler

18 Ekim 2015 Pazar

Halloween Makeup Zombie II Ölü Makyajı FX

Herkese yeniden merhaba.

Başlıktan da anlıyacağınız gibi bu gün size bir halloween make up yani cadılar bayramı makyajı yaptım. Bu serinin bir iki daha değişik makyaj türleri gelebilir ama ilk olarak zombie makyajı ölü makyajı seçtim.



İlk olarak makyajım da baz olarak kendi ten rengimden daha açık bir fondötenle başladım ve tüm cildimi pudra ile sabitledim. Daha sonra tüm yüzümü beyaz bir farla geçtim hafifçe. Gözlerimden başlayarak mürdüm mor arası Kiko markasına ait 37 numaralı stik kalem yardımı ile morarma efekti verdi,m ve parmaklarımla karıştırdım.


.  Kontür yaptığım yerlere de bu kalemle geçtim ve karıştırdım. Ardından The Balm markasına ait Meet Matte paletinden Matt Patel rengi ile biraz daha derinlik ve gölgelendirme yaptım. yine aynı paletten Matt Batali rengine alıp daha koyu olmasını istediğim yerlere uyguladım. Son olarak dudaklarımı kapatıcı ile tamamen kapattıktan sonra beyaz far ile sabitledim ve Matt Patel rengi ile minik çizgiler attım daha mor göstermek için.


Ve benim makyajımın bitmiş hali bu şekilde umarım beğenmiş sinizdir. Gerçek bi zombie ya da ölü makyajı olmuştur. Yorumlarını benimle paylaşmayı unutmayın. Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere...


2 yorum:

  1. Omg that looks so cool!!!!

    x nora
    www.uploading-my-mind.blogspot.fi

    YanıtlaSil

  2. hello dear sir/madam
    I read your blog Halloween Makeup Zombie II Ölü Makyajı FX for a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore
    This is My Blog:- Professional Movers and Packers hyderabad

    YanıtlaSil