İzleyiciler

9 Nisan 2015 Perşembe

Mac Toledo Kındergarten Red Blush Ombre II Allık

 Herkese yeniden merhaba! Bu günün postu yaklaşık 1 ay önce katıldığım Mac Alsancak Blogger buluşmasından bize hediye olarak verilen Toledo serisinin bir allığını size anlatmak istedim.


Isabel ve Ruben Toledo çifti tarafından tasarlanmış bu koleksiyonun ambalajlarına ilk gördüğüm de çok beğendim. (Bu arada Toledo`lar modacı iki eş, koleksiyondan önce tanımıyordum kendilerini açıkçası.)


Ambalajdan başlarsak; şu an tam isimlendiremediğim, mat plastik, gayet kaliteli kirlenmeye müsait gibi dursa da hemen kirlenmeyecek bir ambalajı var. Büyükçe bir kare kutu şeklinde tek sonunu bence bir aynası olmaması ben ürünlerin kendi aynalarını sevenlerden olduğum için galiba bir aynası olmasını istedim.


Kindergarten Red isimli allık ombre allık formunda bir allık olarak pigmentasyönü çok çok iyi değil. Hiç tozutmayan tebeşir kıvamında bir allık. 



İki resimde de gösterdim. Ben Real Techniques blush brush ile uygulama yapıyorum. Ama birkaç kere bu işlemi tekrarladığımda tam istediğim renk yanaklarımda oluyor. Allık içinde minicik ışıltıları var. Uyguladığım da yanaklarım canlı bir ifade ile birleşiyor. Kolay Kolay bitmeyecek bir allık diyebilirim.





Kindergarten Red allığı ve Toledo serisini Mac Mağazalarından edinebilirsiniz. (Seriye Mac  İnternet sitesinden yani şuradan bakabilirsiniz.)
Bu allığı deneme fırsatı bana verdiği için Mac Cosmetics ve beni bu buluşmaya davet ettiği için Aycan hanıma çok teşekkür ederim… (Aycan hanımın da blog sitesi tıkla.)

Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere…
Beni instagramdan takip etmek için buradan.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder