İzleyiciler

28 Nisan 2015 Salı

Rimmel London Wake Me Up ll Fondöten


Herkese yeniden merhaba...



Bu günün konusu Rimmel London Wake Me Up Fondöten üzerine olacak. Rimmel London markası ülkemiz de  Watsons mağazaların da bulunmaktadır. Wake Me Up serisi olarak ülkemize en son gelen seri yabancı youtuberlardan görüp meraktan çatlayınca gelir gelmez hemen almıştım. Fondöten yapı olarak satin bitişli kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru. Çok hoş çiçeksi bir kokusu var. 


Kapatıcılığı göstermek için bileğimde göstermek istedim. Kuru ve normal ciltler için bence harika bir fondöten ama yağlı ciltlerin çok seveceğini zannetmiyorum. İçeriğinde SPF15 bulunuyor bu yaz aylarının gelmesiyle güneş ışınlarından cildimizi korumamız anlamına geliyor.. Ayrıca minik simler ya da tam sim değilde ışıltı diyebilir. 


Yaz ayrının da yani güneşin daha çok kendisini göstermesiyle aslında bb krem ve renkli nemlendiricilere geçiş dönemindeyiz. Tabi fondötenlere ağırlık vermiyoruz ama hafif yapılı ve yazın kullanabileceğim ve güzel uygun fiyatlı bir fondöten istiyorum diyorsanız bence bir deneyim derim.

Rimmel London markasına Watsons mağazaların da bulabilirsiniz...
Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere...
Beni instagramdan takip etmek için buradan.


2 yorum:

  1. Benim yağlı cildime iyi gelmemişti :(

    YanıtlaSil
  2. ben hiç kullanmadım ama hep methedenlerin yazılarını okudum güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil