İzleyiciler

6 Nisan 2015 Pazartesi

Nivea Lıp Butter ll Frambuaz


Herkese yeniden merhaba!  Haftanın ilk gününden hafif yağmurlu bir İzmir günü. Bu hafta itibariyle blogla daha çok ilgilenicem yazılarımı teker teker paylaşıcam benim yazmamı istediğiniz bir yazı varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim…




 Bu günün ürünü soğuk kış günlerinde çok ama çok severek kullandığım Nivea Lip Butter. Nivea’nın ürünlerini sevdiğimi söylemek isterim hem ambalajlaması hem de ürün skalası beni mutlu ediyor. Son olarak ülkemize gelen Lip Butter’lar geldiği anda koşa koşa gidip almıştım o derece merak ediyordum. Nivea Lip Butter olarak 4 seçenek sunuyor bizlere Frambuaz, Vanilya, Karamel ve orijinal. Ben karamel hiçbir yerde görmedim ilk aldığım zaman Frambuazlı olunca hemen aldım. Diğer seçenekleri de en yakın zamanda denemek istiyorum.




Lıp Butter boyut olarak minikcik çok tatlı bir ambalaja sahip. Kapağı açar açmaz buram buram frambuaz kokusu ile karşılaşıyoruz.Yapısı katı tek sorun ambalajda parmaklarımla sürümü onun için ben dışarıda çok kullanamadım genelde akşam uyumadan önce kullandım ya da evde olduğum sürece sürekli kullandım. Çünkü dışarıda ne kadar ellerimin temiz olduğunu bilemem ve mikrop kapabilirim onun için dışarıda kullanmadım. İçeriği karışık yağlar ve aromalardan oluşuyor. Nivea Lıp butter kesinlikle nem konusunda çok çok iyi bence. Yapış yapış bir his vermiyor nemlendiriyor çatlayan dudaklara bire bir ve tadı harika. Denemediyseniz bir alışverişinizde sepete atmayı unutmayın derim...


Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere…
Ürün Watsons ve Gratis mağazalarından bulabilirsiniz…
Fiyatı 9.90 tl olmalıydı yanlış hatırlamıyorsam…
Beni instagramdan takip etmek için buradan. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder