İzleyiciler

23 Mayıs 2015 Cumartesi

Batiste II Sephora II H&M

Herkese yeniden merhaba...
Bu günün yazısı geçtiğimiz haftalar Instagram üzerinden bir çekilişte kazandıklarımı size tanıtıcam ve ürünlerle ilgili fikirlerimiz belirticem. İlk defa bir çekiliş kazandım ama sizinde tanıdınız seaofmls yani Melis eğer takip etmiyorsanız hemen profiline bakın ve takibe alın derim o gözler o gülüş ve o yetenek ortaya gelince neler olduğunu kendi gözlerinizle görün. (kesinlikle abartmıyorum :)


Batiste Dry Shampoo yani kuru şampuan, daha önce kuru şampuan kullanmış biri olarak Batiste markasını çok merak ediyordum. Bende ki Cool&Crips Fresh gerçektende tam adı gibi fresh serin mis  gibi bir okusu var hiç rahatsız edici değil. Ürünü kullanımında saç derim de ki bütün yağı emdiğini hatta cidden yeni duştan çıkmışım havası vardı. Hacim konusunda ilk bir iki saat çok iyi ama ilerleyen sürede hafif sönmeye başlıyor. Ama eğer biraz kurtarıcım olsun diyorsanız bence bir deneyin derim. (Ayrıcı marka hayvanlar üzerinde test yapmamaktadır. Ürünü Watsons Gratis ve Sephora'lar da bulabilirsiniz)



İkinci ürünümüz H&M marka bir oje. Ne kadar oje delisi olduğumu bildiğinizi biliyorum. Tabi H&M İzmir de olmadığı için o marka ojeler le ilgili bir fikrim yoktu. Bende ki rengin kodunu bir türlü bulamadım ama adı Bon Voyage tam bir patlıcan moru yazlık kışlık her zaman kullanılır. Ojenin en sevdiğim yönü hızlı kuruması, fırçasını çekmeyi unutmuşum ama kalın bir fırçası var tek adımda örtücülük veriyor ve ojenin içerisinde minicik bir bilye var aslında bu ojelerde olması gereken bir şey ve harika ojenin kurumamasını her zaman homojen bir şekilde kalmasını yardımcı oluyor. (Ürünü H&M mağazalarından bulabilirsiniz bence diğer renklerini de bulun alın.)


Sephora 06 Cream Lip Stain lerinden ben bu ruju şöyle tanımlıyorum. Sürüyorsun ve anında matlaşıyor nasıl bir kadife duruş matlık ama kuru kuru görüntü yok uzun süre kalıcılık yemek yesen bile çıkmıyor yani o derece daha söylenecek söz yok ben gidip başka renklerini almamak için kendimi zor tutuyorum. (Altta ki görsellerde dudağımda ki duruşunu göre bilirsiniz.)




Umarım yazımı severek okumuşsunuzdur... (Yorumlarınız bekliyorum.)
Bu güzel ürünleri benimle tanıştırdığı için Melis'e tekrardan teşekkür ederim... :)
Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere...


1 yorum:

  1. Canımmm çok çok teşekkür ederim😊 ürünleri sevmene çok sevindim , hepsi benim favori ürünlerim seninle aynı şeyleri düşünmek çok mutlu etti beni. Güzel günlerde kullan💕❤️😘

    YanıtlaSil