İzleyiciler

2 Mayıs 2015 Cumartesi

Kiko Kalem Far II 37



Herkese yeniden merhaba…
Günaydın. Bu gün sizlere elimde bulunan Kiko markasına ayıp kalem fardan bahsedeceğim.



Kiko bildiğiniz gibi İtalya da bulunuyor. Tabi ki bir çok instagram sayfasından bu markanın ürünlerini temin edebiliyoruz. Ben de bu ürünlerle beni tanıştırdığı için rosamistore çok teşekkür ederim.  




Gelelim bu kalem farlar 'long lasting', yani uzun süre kalıcı stikler olarak biliniyorlar. Bende ki rengi 37 numara kızıl kahve harika bir ton bence. Kalıcılık konusunda en az 7-8 saat kalıcılığı var ve far bazı uygulamadığım halde. Göz kapağına tamam uygulayıp kahve tonlarla birleştirmek harika oluyor. Bu kalem farların renk skalası çok var diğer serilerini de denemek istiyorum.


Bu ürünleri ve ülkemizde olmayan birçok ürünü rosamistore  den bulabilirsiniz.

Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere…
Beni instagramdan takip etmek için buradan.




1 yorum:

  1. Merhabalar bloğunuzu instagramda keşfettim ve izlemeye aldım :) Bana da bekliyorum sevgiler :)
    kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com

    YanıtlaSil