İzleyiciler

8 Mayıs 2015 Cuma

Watsons alışverişim II

Herkese yeniden merhaba...

Bu günün minik yazısı geçen günler de yaptığım Watsons alışverişim üzerine olacak çok uzatmadan başlıyorum.
Aslına bakılırsa aldıklarım ihtiyaç üzerine çünkü kendimi şartlıyorum artık eğer ihtiyacım yoksa bundan sonra aaa şunu da alayım yapamayacağım. Söz! Alışverişim cilt bakımı ağırlıklı oldu gördüğünüz gibi (bu arada artık bu şekilde çekimler yapmayı planlıyorum sizce nasıl fikirlerinizi bekliyorum.) Tüm aldıklarım Nivea markasına ait şöyle ilk olarak ikili maskeler ben bu maskelerin bal içerikli olanını kullanmıştım daha önce memnun kalmıştım bu sefer Yoğun nemlendiricili ve Peel-Off Temizleme maskesini aldım bakalım nasıllar kullanınca anlaşılacak. Nivea Aqua Sensatıon serisi canlandırıcı temizleme jeli normal/karma ciltler için ilk olarak cilt temizliğinde temizleme jeli ya da su ile yıkamadan içim rahat etmediğini belirtiğim ve bu jeli alır almaz eve gelip denedim ilk izledim demek gerekirse makyajımı çok iyi bir şekilde çıkardı ama yüzümü çok gerdi ardından hemen nemlendirmem gerekiyor daha başlardayım bakalım ortalama bir ay içinde yazısı gelebilir. İşte kararsızlığım son noktası diyebilir Watsons da ki satış danışmanına saygılar buradan neden mi şuan daha önce Nivea bb krem kullandım eski serisinde ve en fazla 4 5 kullanımdan sonra doğru çöpe gitti aşırı pembe yüzüme sürdüğümde ben ben değildim resmen onun için bb kremlere bir ön yargılı oldum o derece Watsons daki satış danışmanı bana şuan bu bb kremin formülünün değiştiği ve rengin hangi tene sürülürse o tenin eşitlendiğini söyledi bende inandım ve aldım peki sonuç ne diyeceksiniz 2 gündür kullanıyorum gerçekten çok koyu bir ton ben ki bembeyaz bir kişi olarak kapağı açar açmaz boşuna para verdim demeye başladım ama yüzüme uyguladıktan sonra gerçekten formülü değişmiş dedim hiç bir kapatıcılığı yok bence şöyle düşünün sanki yüzünüze bir nemlendirici sürüyorsunuz ama aşırı sağlıklı ve canlı görünmenize yarıyor tam böyle adı bence daha detaylı bir yazı gelecek kesinlikle bununla ilgilide. Peki tam yazları başladı deniz kum güneş derken fazlalıklar da çıkacak tabi onun için bende Nivea nın Good Bye Selülit serumunu aldım işe yarar diye düşünüyorum deneyimlerimi ilerleyen zamanlar da sizinle paylaşıcam...



Uzun lafın kısası az derken epeyce konuştum. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere...
Beni daha detaylı takip etmek için instagramdan ulaşabilirsiniz buradan
Devam eden çekilişime katılmayı unutmayın.


1 yorum:

  1. Nivea Bb'zedelerden biri de benim sanırım.Bende beyaz tenliyim en açığını almama rağmen yüzüm resmen turuncu oldu :( Yeni formülüne elim gitmedi şahsenn :) Bakım ağırlıklı bir alışveriş olmuş tam benim tarzım güzel gunlerde kullan :) Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil