İzleyiciler

8 Haziran 2015 Pazartesi

Flormar Matte ll M01 White Board

Herkese yeniden merhaba...  Mutlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle...

Her zamankinin dışında bir yazı ile sizler leyim. Ojelere ne kadar sevdiğimi beni instagramdan takip edenler bilir.


Tam yaz ayları ve tırnaklarım dan çıkarmadığım hep elimin gitti bir oje ile sizleri tanıştırayım kesinlikle biliyorsunuz ama benden de dinleyin istedim. Flormar Matte ojeleri gerçekten seviyorum ama beyaz rengi daha çok seviyorum her şeye uyan ve her durumda kurtarıcı olarak görüşüyorum açıkcası.




 Bu mat seride kalıcılık olarak bende en fazla 3 gün kaldı zaten ortalama bir oje ile iki günden çok uzun tırnağım da bırakmıyorum. Çünkü hem sıkılıyorum hem tırnağımın sararmasını engellemek ve hava alması için iki günde siliyorum. Yapı olarak güzel bir oje iki katta kendini tam olarak bembeyaz oluyor sürümü kolay fırçası klasik flormar oje fırçası. Kuruması çok çabuk mat olduğu için. Genel olarak sevdiğim bir oje serisi. 






Umarım yazımı beğenmiş sinizdir. 
böyle yazılar istiyorsanız yorum bırakırsanız çok sevinirim.
Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın...
Flormar ojeleri flormar mağazalarından Watsons ve Gratislerde bulabilirsiniz...




4 yorum:

  1. yazın beyaz mat oje cidden süper duruyor sana da yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım yazın vazgeçilmezi teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Adı gibi beyaz zemin :) çiz üstüne çiçek böcek al sana nail art :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil