İzleyiciler

11 Haziran 2015 Perşembe

Nars Laguna Bronzer

Herkese yeniden merhaba...


Bu günün yazısı uzun süredir istediğim ve sonunda kavuştuğum Nars Laguna Bronzer üzerine olacak. Nars markasının her ürününü istediğimi belirtmek istiyorum özellikle rujları ve aydınlatıcıları çok fazla cezbedici geliyor bana. Bronzerlarla aram aslına varılırsa ilk Laguna ile başladı. Daha öncesinde kullanmaya korktum diyebilir başka markaların elimde vardı ama ancak çok özel günlerde kullanmayı doğru buldum ya da öylece çekmecede kaldılar. (Çekimleri ışıklı ortamda yaptığım için bazılarını sonra dan çektim)




Laguna içerisinde minik ışıltılar olan ama sizi disko topuna dönüştürmeden yüzünüzü boyutlandıran bir bronzer yapısı çok güzel. Dağıtılması çok kolay hiç bir şekilde yüzde çamur gibi durmuyor hem yüzü ısıtmak hem de kontör işleminde biçilmiş kaftan kesinlikle. Ürün gramajı 8gr epey gideceğini düşünüyorum. Nars ürünlerinin gerçekten ambalajlanması çok şık Laguna da büyük bir ayna olması ve ürünün şıklığına şıklık takıyor. (nasıl bir devrik cümle :)  Beyaz tene çok yakışması ve doğal bir duruş olması artılarından.




Bence verilen her kuruşu hak eden bir ürün.
Sephora mağazalarından bakabilirsiniz.
Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere... 
Kendinize iyi bakın....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder