İzleyiciler

22 Haziran 2015 Pazartesi

MAC Fluidline Blacktrack ll Jel eyeliner

Herkese yeniden merhaba...


Uzun süredir istediğim ve her seferinde ertelediğim MAC jel eyeliner artık benim. Bir eyeliner sevdalısı olarak gerçekten eyeliner sürmeden dışarı çıkmam  diyenlerdenim çok mu güzel çekiyorum hayır ama seviyorum işte.






Bir çok eyeliner çeşidi kullandım likir, jel, kalem formda, dipeyeliner ve bir çok. Ama içlerinden sadece jel eyeliner seviyorum sürümü yapısı kullanım kolaylığı bana daha yakın geliyor. Tabi bir de önemli olan renginin net olması benim için.





Blacktrack tam anlamıyla sim siyah kömür karası bir jel eyeliner. Sürümü çok kolay yapısı yumuşacık. (burada kullanmadan önce ki resimler.)  Ürün cam bir kapta cam olması harika bence. Kurumaya olanaklı bir ürün olduğu için ağzını güzel kapatmayı unutmayın kesinlikle ve kullanım sırasında ters çevirin hatta kullanmadığım sürede bile ben ters olacak saklıyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder