İzleyiciler

5 Temmuz 2015 Pazar

ALIŞVERİŞ

Herkese yeniden merhaba...

Bu gün sizlere yazılarım da çok nadir hatta hiç görmediğiniz alışveriş yazımla sizlerleyim. Evet aslında biraz da böyle yazılar yazmayı sevdiğimi söylemek isterim ilerleyen zamanlar da daha detaylı eğlenceli olabilir.

İlk alışverişim Mango dan oldu biliyorsunuz ki büyük bir indirim var neredeyse her şey yarı fiyatına. İlk olarak bir cüzdan aldım. Bu cüzdana aşık oldum her şeyi sığdıra bileceğim bir çok gözü var kartlık kısmı çok olması benim en sevdiğim ve içinde gördüğünüz bir fermuarlı kısım daha var oda bozuk para için ve iki tane büyük kısımdan oluşur. Ben çoktan içini doldurdum çok memnumun bulursanız hiç kaçırmayın alın derim. (Fiyatı 79.99 dan 39.99 a düşmüştü.)


 Cüzdanımla aynı renk bir da makyaj çantası aldım çok şık olduğunu söyleyebilirim ve kesinlikle her şey içine sığıyor ben yine kart ve ıslak mendil ya da ruj için ideal buldum. (Fiyatı 12.99 almıştım galiba.)


Bu senenin çok moda olan çantaların kova çantalar ben bu çantanın daha koyu rengini görmüştüm ama o zaman alamamış neyse ki şimdi bu rengini aldım. İki saplı büyük olan sapı çıkabiliyor içi gayet geniş küçük bir gözü var sadece için de bence çok kullanışlı. (Fiyatı 119.99 dan 59.99 a düşmüştü.)


Bir de son olarak Mango dan saç bandı aldım çok hoşuma gitti kullanışlı duruyor bakalım instagramda kullandığım resimleri atarım. (Fiyatı 25.99 dan 12.99 a aldım.)


Mavi, bu yaz ferahlatıcı ve etkileyici kokusuyla Body Splash serisini beauty koleksiyonuna ekliyor.Bende ki Capri Glam isimli vücut spreyi kokusu canlı ve neşeli meyve tonlarının passion fruit ile tamamlanan ışıltısı, şakayık ve çam ormanı kokularının eşlik ettiği aromatik zenginliği ve vanilya ile orkidenin birbirini sarmalayan etkileyici birlikteliği. Tam bir yaz kokusu ve kalıcılığı başarılı bence 250 ml olması baya gideceğine işaret. Farklı renklerde 3 kokusu daha var yolunuz düşerse bakın derim. (Fiyatı 24.99 TL)


,
Stradivarius bu markayı çok seviyorum. Aslında alınacak çok güzel parçalar vardı ama vaktim olmadığı için bir kaçını deneyip bu elbisede karar kıldım. Elbise dirseklerde kolu ve göğüs altından lastiği var tiril tiril bir elbise çok severek kullanıcam kesinlikle. (Fiyatı 89.9



 Pull And Bear dan aldığım bu cici babetler benimle geldi. Her kombine uydura bilirim diye düşünüyorum renkleri ve desenleriyle çok beğendim. (Fiyatı 49.99)


Ve son olarak benimle çokta ilgisi olmayan ama çok beğendiğim için sizlerle paylaşmak istediğim bir ürün daha var. Zara markasına ait bu parfüm seti benim çok hoşuma gitti ve bir tane kardeşime aldım. İlk olarak iki farklı parfüm bunlar biri Seoul adın da daha ferah çiçeksi diğeri ise Sanfrancısco daha odunsu kış kokusu diyebilirim ama ikisine de bayıldım ikisi de 50ml ve set fiyatı 35.99 bence çok çok iyi bir fiyat eğer Zara mağazalarına yolunuz düşersen uğrayın bir bakın derim. 



Umarım yazımı keyif alarak okumuşsunuzdur.
Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere.
Kendinize iyi bakın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder