İzleyiciler

20 Temmuz 2015 Pazartesi

MİNİ KOZMELA ALIŞVERİŞİM II SİGMA COLOR POP BRUSH KİT

Herkese yeniden merhaba...


Makyaj da en önemli aksesuarlardan biri kesinlikle fırçalar. Fırçalar benim için en önemli araç ilk olarak kesinlikle benim için yapıları ve kullandığım da memnun kalmam önemli kılların dökülmemesi ve sert olmaması.

Fırça markaları olarak bir çok marka bulunuyor. Benim favorilerim kesinlikle MAC, Real Techniques ve Sigma. Fiyat olarak en uygun fırçaların Real Techniques olduğunu düşünüyorum.

Biliyorsunuz ki Sigma markasına ait fırçaları ülkemize Kozmela getirmekte  
buradan bakabilirsiniz detaylı. Ben de gönül rahatlığıyla sigma fırçalarımı oradan alıyorum daha önce ki alışverişimi okumak için şuradan.




Sigma Beauty Color Pop Collection tam çanta boy olması ve seyahatler de yanımdan ayırmıcağım fırçalar bence.



Kozmela alışverişlerimde her şeyden memnun kaldım ama aldığım ürünlerin paketlenmesini hiç beğenmedim her seferinde kargoda mahvolmuş bir paketleme geliyor bence bu konuda kendilerini iyileştir meliler.


Neyse! En azından içinde ki ürün de herhangi bir problem yoktu. Fırçalar metal bir kutunun içinde saklı ve çok şık.


İçerisinden üç adet fırça çıkıyor.


Fırçalar pembe sapları ile çok tatlı duruyor bence ve yumuşacıklar.


Set içinden çıkan ilk fırça F40 Large Angled Contour yani kontür fırçası. Kesik uçlu bir fırça kontür işlemlerinde ve allık uygulamalarında ideal olacak kesinlikle.





Bir diğer fırça ise benim çok merak ettim E55 Eye Shadıng yassı far fırçası diye adlandırdığım. Her makyajda kullanılacak bir fırça gerek farın göz kapağına geçişi gerek kirpik diplerine yaymakta bence çok başarılı.





Serinin son fırçası E25 Blending yani karıştırma fırçası. Kesinlikle göz makyajının olmasa olmazı bence göz kapağında ki geçişleri yumuşatmak için doğal olmasını sağlayan ve farın iyi karıştırmasına tek yardımcı.





İşte benim yeni üç fırçam kendileriyle çok iyi anlaşacağım kesin.
Umarım  yazımı beğenmiş sinizdir. Benimle düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın.
Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere...




3 yorum:

  1. fiyatları nedir güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
  2. www.lakozmetik.com değerli görüş ve önerilerinizi bekler iyi günler diler :)... radyo reklamı gibi oldu.

    YanıtlaSil