İzleyiciler

2 Temmuz 2015 Perşembe

Yaz Ojelerim

Herkese yeniden merhaba...
Tam yazları ve benim en sevdiğim mevsim o zaman bu günün yazısı yaz ojelerim olsun. Aslın da daha fazla yaz ojem var ama en en sevdiklerimi seçtim.


İlk olarak en sevdiğim tek pembe Dior Bloom 777 tam fuşya pembe çok tatlı bir renk tek katta opaklık sürümü çok kolay.


Kalın bir fırçaya sahip. Fırçası kalın olması bence daha iyi bir sürüm sağlıyor.
Tek kat sürüm kağıtta olduğu gibi örtücülüğü çok güzel. Tırnakta en az 5 gün kalıyor.


Pastel  markasına ait 100 numara oje. Rengi tam bir turkuaz denilemez ama onun bir tık açığı. Mavi tonu olduğu için her zaman severim.


Yaz aylarında tırnaklarım dan çıkmıcak bir renk kesinlikle iki katta opaklık sürümü çok kolay kuruması diğer pastel ojelere nazaran biraz daha geç kuruyor. Maxsimum üç gün kalıcılığı var.


Flormar Baby Blue 423 numaralı ojesi. İşte tam bir bebek mavisi. Sürümü çok kolay üç katta opaklaşıyor ama ince ince sürüldüğünde mükemmel bence.


Hem el tırnaklarım da hemde ayak tırnaklarım da çok hoş durduğunu düşünüyorum. Tüm yaz benimle. Kalıcılığı üç gün.


Son zamanlarda gözdem olan Pastel 142 numaralı lila mı desem değil içinde mavilik olan bir mor mu desem değil tam anlamadım ben seni ama çok sevdim tırnaklarım da çok hoşsun.


Tek sevmediğim yani üç belki dört katta anca kendini belli ediyor yani ben ince ince uyguladığımdan  da olabilir bu. Ama duruşu çok güzel vazgeçilmez ojem diyebilirim. Kalıcılığı beş gün.


Rimmel London Rıta Oxax serisi 450 Daisy days isimli tam bir civciv sarısı. İçerisinde hiç sim yok en sevdiğim gibi.


Sürümü çok kolay çabuk kuruyor iki katta net bir opaklık. Papatya sarı eller kesinlikle.



Pastel 97 yaz kış ojem aslında ne kadar canlı bir renk olsa da ben kışında kullanmayı çok seviyorum.


Sürümü kolay iki katta opaklaşıyor. Renk tam bir mavi değil içerisinde biraz beyaz biraz da koyu tonlar bulunan ama her kombine gidecek bir mavi. Bir ara bu ojeyi o kadar seviyordum ki sürüp sildiğimde hiç ojem yokmuş gibi yine aynı ojeyi sürüyordum bulursanız kesin alın hatta stoklayın derim.



İşte benim yaz ojelerim böyle umarım beğenmişsinizdir. Benimle düşünceleriniz paylaşmayı unutmayın.
Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder