İzleyiciler

25 Ocak 2015 Pazar

BİTENLER #1



Herkese merhaba :) Mus mutlu bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle...
Evet sonunda ilk bitenler yazımla karşınızdayım. Çok olmamakla birlikte kısaca özetliyeyim.



Nıvea Stay Clear Arındırıcı Tonik yaz başı gibi almıştım galiba hatırlamıyorum ama alkol içermiyor ve çok hoş bir kokusu var peki dediklerini yerine getiriyor mu ?
Parlama karşıtı ? Ben düzenli kullandım ama böyle bir özelliğini göremedim. Ama yüzümü sivilce gibi bi oluşumda olmadı tonikler de korktuğum özelliklerden biridir sivilce akne oluşumu ama olmadı arındırıcı dediği gibi bence yüzü çok güzel bir ferahlık veriyor denemek istiyenler bi baksın derim.


Kuru şampuanlarla ilk tanışmam Elidor markası ile oldu. Saçımla ilgili çok konuşmucam onunla ilgili bir yazı gelicek yakında. Bu kuru şampuan canlandırıcı yeşil şişesi bence kokusu güzel saçlarımı diplerine sıktığımda gayet anında diyebilirim canlandırıyor sanki yeni yıkanmışcasına ama en fazla 2 saat sonra saçlarım yine sönüyor bu bitti bakalım belki bir alışverişte alırım yeniden ama başka marka önerileriniz varsa bekliyorum.



Bir Nivea daha galiba ben Nivea aşığım bu bir gerçek. Gördüğünüz makyaj temizleme suyu hem yüz hem göz makyajı için ben ikisini de denedim ama yüzde daha iyi gözde yanma yaptı bende yüzümde böyle bir şey rastlamadım gayet güzel çıkartıyor makyajı.


Parfüm deneme çalışmalarım. Zara dan aldığım çiçeksi hafif kokulu bir White adında parfüm kalıcılığı çok düşük ve yazlık bir koku.


Niveanın en en en sevmediğim ürünüsün sen diyebilirim sevmedim bilmiyorum zaten yarısından fazlasını döktüm gözlerimi bu kadar yakan ve yağlı bırakan temizleyici görmedim sadece bede mi oldu onuda bilmiyorum ama sevemedim.


Bir diğer göz makyaj temizleyicim Sephora markalı bu göz makyajı temizleyicisi gözlerimi hiç yakmadı öyle aşırı yağ bırakmadı bir çırpıda makyajımı temizledi her zaman alıncaklardan.


Evet son olarak saç ürünü. Yeni tanıştığım Hindistan cevizi yağı saçlarıma maske yapıyorum ve ben çok sevdim saçlarımı yumuşacık yapıyor. Bu bitti yenisi alıncak ama daha büyük bir boy.

Umarım yazımı beğenmiş sinizdir bir daha ki yazımda görüşmek üzere.... :)) 
Kendinize iyi bakın...


5 yorum:

  1. Oh oh gitsin bitenler gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  2. ohh bitenler yazısı çok severim. Hem keyifle yazarım, hem de keyifle okurum. Net fikirlerin bitenler sayesinde ortaya çıktığını düşünüyorum. Nıvea göz makyaj temizleyicisi benimde gözlerimi yaktı. Bende hiç sevmiyorum maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok yandı gözlerim aralıklarla kullanmaya çalıştım ama aynı sonucu alınca döktüm bende

      Sil
  3. Selam canım Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil