İzleyiciler

31 Ocak 2015 Cumartesi

Kısa bir bilgilendirme.!

Kısa bir bilgilendirme…



Merhaba ben Meryem Korkmaz blog açıktığımdan beri kendimi size tanıtmadım onun için küçük bir yazı yazıyorum. Makyaj konusunda çok çok bilgili değilim sadece çok okuyorum çok araştırıyorum ve çok deniyorum çok seviyorum. Onun için bende  blog yazmaya başladım. 1 eylül 2014 de açtığım blog sayfamı ama yazılarımı çok çok sonra yayınladım. Blog yazmadan önce neredeyse 3 yıla yakın bir çok blog okudum ve bir çok ürün kullandım bende kendimce benim sevdiğim ya da sevmedim şeyleri sizlerle paylaşmak istedim umarım beni severek takip ediyorsunuzdur. 

 Gelelim asıl meseleye blogta bir düzen getirmek istiyorum artık yazılarım hep başka günler yayınlamak yerine her Pazartesi ve Perşembe saat 10.00 da yayınlıcam. Bunun daha iyi olduğunu düşünüyorum hem yazılarım daha özenli hem de sizin içinde daha iyi olacağını düşündüm. :)

Beni instgram üzerinden takip etmek isterseniz  buradan .
Bana ulaşmak için şuradan



2 yorum: