İzleyiciler

2 Ocak 2015 Cuma

Rimmel london top coat

Herkese yeniden merhaba... :))

Bu günün yazısı çok kısa ama bir o kadar da yararlı olacak gibi geliyor bana. Şu zamana kadar bir çok oje markası ve oje kullandım oje sonra top coat adı olarak ojenin ömrünü uzatma ojenin daha parlak ve rengini göstermesi için kullanılıyor.


Rimmel london ojelerinin ben şişelerini ve fırça yapısını çok seviyorum. Fırçaları tam benim için üretilmiş. Bu top coat sürerken biraz hızla olmanız lazım çabuk kuruyor ama ojenin ömrünü bence çok güzel uzatıyor. Normalde en azla bir ojeyi üç gün kullanıyorum. (sıkıldığımdan) 



Ama resimde gördüğünüz oje ben beş gündür kullanıyorum ve hiç bir şey olmadı top coat sayesinde hem oje daha parlak hem daha kalıcı bence kesinlikle alınmalı.


Bu gün ki yazım bu kadarcıktı başka bir yazımda görüşmek üzere. :)


Rimmel london top coat Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı 7TL olması lazım ama tam hatırlamıyorum indirimde yakalarsanız daha da uygun ama bu fiyatta çok yüksek değil bence.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder