İzleyiciler

18 Ocak 2015 Pazar

Fırçalarımı nasıl yıkıyorum ?

Herkese yeniden merhaba...

Yaklaşık iki hafta ara verdim çünkü sınavlarım nedeni ile hiç bi yazı yazamadım paylaşım yapamadım ama eski düzene geri dönüyorum yavaş yavaş.
Gelelim bu güneşli pazar günün de sizinle paylaşmak istediğim konuya başlıktan da gördüğünüz gibi fırçalarımı nasıl temizlediğim yıkadığım nasıl kuruttuğum konulu bir yazı dilerseniz hemen başlayalım. :)

Öncelikle  fırçalarımı hemen hemen iki haftada bir yıkıyorum.  Genelde bir bebek şampuanı ve yüz temizleme jeli ihtiyacım olan.


Daha sonra küçük bir cam kap.



Bir iki pompa bebek şampuanından ekliyorum.


Üzerine yüz temizleme jelinden bir iki pompa.




Daha sonra ılık su ekliyorum. Önemli olan fırçalarınızı lütfen sıcak suda yıkamayın çünkü fırçanın kıllarını tutan tutkal bir süre sonra o sıcaklıkla açılabilir ve buda fırçanızı kaybetmenize yol açar.


Resimde gördüğünüz gibi sadece fırçanın uçları değecek kadar suya değdiriyorum.



İki resimde de gördüğünüz gibi avucumun için dairesel hareketler yaparak kirlerini akıtıyorum.







Daha sonra kesinlikle akan suyun altında yine fırçamın sapına su gelmeyecek şekilde yıkıyorum.


Kurutma aşamasına gelecek olursak ben bur da ilk olarak bir havlu peçete yardımı ile ılk suyaları hafifçe alıyorum onun resimini çekmeyi unutmuşum kusura bakmayın. Ardından masamın üstüne yaydığım bir havlunun üstüne fırçalarımı yayıyorum ama fırçalarımın dört bir yandan açık olduklarını kontrol ediyorum böyle dizmemin nedeni ise böyle daha hızlı kurumaları. Birde küçük bir öneri sakın fırçalarınızı kurutma makinesi gibi araçlarla kurutmayınız fırçalarınıza zarar verebilir.





Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere kendiniz iyi bakın. :)

(Bebek şampuanı dalin marka bir çok yerden edinebilirsiniz. neutrogena visibly clear pore and shine ise ben Watsons mağazasından almıştım.)



3 yorum:

  1. Ben de şampuanın içine cilt fazlı olan makyaj temizleme sularından karıştırıyorum. Makyajı çok güzel akıtıyor, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım :) Çok güzel bir yazı olmuş blogunu izlemeye alacaktım ancak blogunun izleyici gadgetini bulamadım :(

    YanıtlaSil