İzleyiciler

18 Şubat 2015 Çarşamba

Down Under Natural's Argan Oil II Saç Serumu


Herkese yeniden merhaba… 

Bu günün konusu yine saçlar. Bu son olacak gibi uzun bir süre saç bakımı ile ilgili yazı yazmıcam yeni bir şeyler deneme sürecindeyim sonucunu size bildiricem. Gelelim bu gün ki konumuza kısaca özetlemek gerekirse 2 buçuk yıl önce saçlarım bir kuaförün ihmali sonucu yandı Allah'tan ki diplerden değildi ama benim saçlarımı kestirmeme neden oldu tabi onun sonucunda eski saçlarıma ulaşmam ve daha sağlıklı saçlarım olmasını istediğim için kullanmadığım şampuan, bakım maskeleri, yağlar, serumlar hatta bir ara vitamin ampulleri filan kullandım neyse onları detaylı anlatırım bir ara işte o dönemde resimde de gördüğünüz Down Under Natural’s Argan yağlı serumu ile karşılaştım şunu söyleyeyim bu üründe 2. Şişem baya bereketli bir ürün.





Serum da ilk olarak kahverengi kalın plastik bir ambalajı var. Pompa yardımı ile ürün kullanılıyor. İlk olarak kokusu çok hoş çiçeksi bir koku. Ben ilk kullandığım zamanlar kullanım şeklinde yazdığı gibi ne ıslak ne kuru nemli saçıma bir pompa alarak saç uçlarıma uyguladım ve sonrasında durulamadım. Her yıkama sonrası bu işlemi tekrarladım. Ama tek dezavantajı içeriğine de bakınca içinde zeytin yağı var ve bu saçlarımı çabuk yağlandırdığını söndürdüğünü fark ettim ve kendimce bir yöntem bularak saçlarımı yıkamadan yine nemli saçıma bu sefer maske şeklinde uyguladım ve duruladım gerçekten saçlarımı yumuşacık ve ışıl ışıl yaptı kolay tarandı onun için sevdim ama diğer türlü duştan sonra kullanmak durulanmadığı için bence ağırlık yapıyor. Ayrıca içeriğinde silikon var olduğunu öğrendim ki kullanmaya korktum ama yine de kullandım ama gerçekten saçları özellikle benim gibi saç uçları cansız, kırık, kuru olanları canlandırıyor kesinlikle…

Ben ürünü Watsons mağazasından 25TL almıştım. Sizde Watsons ve ya Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere…

Beni instgram üzerinden takip etmek isterseniz  buradan.

Bana ulaşmak için şuradan. (tıklıyabilirsiniz.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder