İzleyiciler

22 Şubat 2015 Pazar

İpelina II Oje ve Makyaj Temizleme Pedleri


                                                      Herkese yeniden merhaba…
Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle… Bu günün yazısı yaklaşık 3 haftadır kullandığım İpelina Markası üzerine olacak. Fazla uzatmadan direk konuya giriyorum.


                   Aslında İpelina Markası yeni piyasaya çıkan ama çok iyi bildiğimiz İpek Markasının bir ürünüdür. Markayla tanışman İnstagram üzerinden oldu ve denemek için sadece bu çeşitlerini bulup hemen edindim. 


İpelina oje temizleme pedileri formüllerinde aseton yok. Kutu içerisinde 5 adet bulunuyor. Bir paket bütün parmaklarınızda ki ojeleri çıkarmaya yetiyor. Limon kokusu baskın ama rahatsız edici değil en azından asetonun o keskin kokusundan iyidir. Ojeleri çıkarma konusunda biraz uğraş veriyorsun bu üründe ben aldığım da parmaklarımda simli oje olduğu için baya bi uğraştım ama güzelce çıkarmıştı. Geçenlerde ki kullanımında parmaklarımda koyu bir bordo renk varken denedim bu sefer sonucu daha çok sevdim. Hani en büyük korkularımızdan olan koyu renk ojelerde tırnak etlerimiz de renk bulaşması o kirli görünüm asla olmadı ve tırnağımdan ojeyi çıkartırken kesinlikle tırnağıma bir zarar gelmedi aksına bence tırnaklarım da bir beyazlama oldu ve bu çok güzel bir şey bence kesinlikle ojeleri çıkartırken tırnak ve tırnak etleriniz besliyor nemlendiriyor.




Makyaj temizleme pedleri bu kutunun içerisinden 5 adet var. Ben hem yüz hem de göz makyaj için
kullanılıyor bende öyle denedim kokusu çiçeksi asla rahatsız etmiyor. Göz makyajı temizlemede çok başarılı bulamadım benim yüzlerce kat sürdüğüm rimelimi çok başarılı çıkaramadı ama yüz makyajımı adeta vakumla kaptı bu konuda başarılı ve bende onun için kullandım. Makyaj temizleme pedleri %100 pamuk (cotton) yumuşacık hiç bir tahriş etme özelliği görmedim yüzümde. Ayrıca içeriğinde Aloe vera ve E vitamini bulunuyor. Temizleme pedi iki bölmeden oluştuğu için gayet rahat bir ,adet tüm yüze yetiyor. Ve ardından ben herhangi bir yağlılık hissi ya da gerilme hissetmedim. Onun için yüz makyajımı temizlerken kullanacağım. İki üründe bence tam çantaya atmalık seyahatlerde kesinlikle çok rahat olacağını düşünüyorum. 


İpelina Markasına diğer ürünlerine bakmak için buradan.  
 Ürünleri Watsons mağazalarından edinebilirsiniz.

Umarım yazımı beğenmiş sinizdir bir sonra ki yazım da görüşmek üzere...





1 yorum:

  1. Merhaba, instagramdan takipteyim zaten :)
    Şimdi burdan da takipteyim, bana da beklerim ;) Sevgiler…

    YanıtlaSil