İzleyiciler

16 Şubat 2015 Pazartesi

Flormar Nail Enamel Dryer II Oje kurutucu sprey

Herkese yeniden merhaba...
Güzel bir hafta olması dileğiyle...




Bu hafta biraz yoğun olacağım ama yazılara devam bu günün yazısı bir süredir kullandığım resimde de gördüğünüz Flormar nail enamel dryer yani oje kurutucu sprey. Flormar markasının ojelerini gerçekten seviyorum bu spreyi de bir alışverişimde meraktan almıştım. Oje sürdükten bir dakika sonra tırnak üzerine sıkılıyor. Ben genelde acele bir işim varsa ojelerin kurumasını beklemeyeceksem öyle kullandım şu konuda iyi eğer gece oje sürüp uyuyacaksanız herkesin istemediği o yastık izi olmaması için ben o zamanlar da kullandım ve gayet başarılı buldum ojenin üstüne püskürdükten bir kaç saniye sonra kupkuru oluyor tırnaklarınız. Kokusu limon gibi rahatsız etmedi açıkçası beni.


Ürünü Watsons mağazalarından ya da Flormar mağazalarından temin edebilirsiniz... Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder