İzleyiciler

4 Şubat 2015 Çarşamba

Mac Kinda Sexy & Boldly Bare II



Herkese yeniden merhaba…


Bu gün sizlere hayatım ruju diye adlandırdığım bittiğinde hemen yerine yenisinin alacağı bir ruj ve onu en güzel tamamlayan dudak kalemini anlatıcam. Tabi ki  Mac Boldly Bare dudak kalemi ve Kinda Sexy Lıpstıck.




Mac Kinda Sexy benim ilk Mac rujum yani ayrıca değerli ama duruşu yapısı benim en sevdiğim ruj olmayı hak ediyor. Tam bir şeftali alt tonlu ama içinde sıcak kahvelik barındırıyor bence. Mat bitişli bir ruj ama dudağımda öyle çok çok mat durmuyor dudaklarımı asla kurutmuyor. Kalıcılığı konusunda orta diye bilirim.





Mac Boldly Bare dudak kalemi ise dudaklarımı çerçeveledik den sonra ben rujumun biraz daha kalıcılığı arttırmak için dudaklarıma da uyguluyorum Mac dudak kalemleri oldukça sert yapıda bence
dudakları kurutabilir bunun için altına bir lip balm uygularsanız daha iyi bir sonuç olabilir.




İki ürün de bitince alır mıyım peki?  Kesinlikle alırım vazgeçilmezlerim diyebilirim…

                             

                               
                              Umarım yazımı beğenmiş sinizdir. Görüşmek üzere…

                      Mac ürünlerini Mac mağazalarından ve buradan edinebilirsiniz…  


1 yorum:


  1. selam ben instagramdan @kizsal_seyler33 :) izleyiciler butonu eklersen takibe alırım :) (blogger paneli-----yerleşim-----gadget ekle------izleyiciler-----kaydet) benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil