İzleyiciler

9 Şubat 2015 Pazartesi

MAC TECHNIQUE II EĞİTİM


Herkese yeniden merhaba…


Çok güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle. Bu gün ki yazım geçtiğimiz Cuma günü Mac Cosmatics de aldığım MAC Technıque eğitim üzerine olacak. Eğitim de sizin de tanıdığınız dünyalar tatlısı Stilmakyajmelinda yani Meldacığımla beraberdik sayfasına buradan ulaşabilirsiniz. 


Evet, gelelim eğitimimize ilk olarak eğitim grup eğitimiydi. 4 kişi ve bir manken vardı. 160TL lik eğitim sonunda miktar kadar ürün alıyoruz. Şimdi eğitime, ilk olarak Yasemin hanım eğitimi bize verdi onu belirtiyim kendini bize anlattı. 





Eğitime başladık ilk olarak çok çok merak ettiğim MAC Fıx plus sprey iyi makyaja ilk adımla başladık cildime sıktığımda gerçekten bir ferahlama oldu çok sevdim. 





Daha sonra makyaja cildimizi nemlendirerek başladık arkasından Prep+Prime  bazı ile devam ettik.  Ben cildime arkasından Mac’ın en az kapatıcılıkta ve su bazlı Face and body adlı fondötenini  uyguladım. (Benim rengim N1) Gerçekten beğendiğim bir fondöten eğer isterseniz onunla ilgili bir inceleme yazısı da yazabilirim yorum bırakmanız yeterli. Daha sonra resimde de gördüğünüz gibi MAC  Concea  (kapatıcı) paletinden göz altı morluklarını hafifçe kapattık ve bazı minik sivilceleri.






Evet, şimdi gözler işte benim en sevdiğim gözleri ilk olarak MAC paint pot painterly tüm göz kapağımıza 217 numaralı fırça ile uyguladık bu gözümün kırmızılığını ve farın daha iyi tutunmasını sağladı. MAC Smolder sim siyah göz kalemini gözümün iç üst kirpik diplerine sürdük bu şekilde gözler gerçekten bir anda ifade değişiyor. MAC Teddy göz kalemi kirpik diplerine gelişi güzel sürdük daha sonra 219 kalem fırça ile dağıtık. MAC veluxe pearl fusion shadow amberluxe paleti ile günlük makyajını akşama taşıdık renkler çok canlı ve biraz sim barındırıyor içinde birde fırçamıza Fix plus sıkarsak farı öyle fırçaya alırsak gerçekten renk daha farklı ve daha hoş oluyor. Kirpikler de MAC  in extreme dimension 3d lash maskarayı kullandık. Maskara cidden çok güzel ve kirpikleri dolgunlaştırıp uzatıyor ve çıkarması da çok kolay. Sıra geldi kaşlara gerçekten makyajda önemli noktalardan birisi bence kaşlar. Bu aşamadı kalem kullandık ama ben günlük hayatta pek tercih etmiyorum yani duruşu bana güzel gelmiyor neyse önemli olan bu noktada çok doğal bir hat çizerek kuyruk kısmını hafifçe doldurmamız ardından MAC Clear kaş sabitliyicisi ile sabitliyoruz.


(Görüntü alıntıdır.)



Daha sonra kontür  168 numaralı fırça ile bu işlemi tamamladık ve  aydınlatıcı olarak MAC Pearly kullandık küçük ışıltılar ile dudak üsttü göz pınarları aydınlattık. Allık olarak MAC Springsheen adlı allığı kullandık. Ruj olarak MAC Diva kullandık. Son olarak tüm makyajın sabitlenmesi için yeniden Fix Plus sıkıyoruz. Ve makyaj tamamdır.


Eğitimimiz böyleydi umarım beğenmiş sinizdir okurken. Ben çok eğlendim ve çok güzel bir eğitimdi. Yasemin hanıma yeniden çok teşekkürler.

Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere... :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder